About me

vet inte redigt vad jag ska blogga om ehe, men eftersom emmis vill ha ngt att läsa så får jag väl helt enkelt skriva om ngt. Random som jag är så tänkte jag berätta lite grejer om mig som ni kanske inte redan visste åh så :)

- Jag heter då Nathalie Granback och är typ den enda i typ hela världen som heter det? jag tkr iaf att det är coolt osv..
- Jag har blåa ögon om ni inte redan märkt det, det roliga är att de pendlar mellan olika sorters blå färg, från isblå till redigt mörkblåa.
- Jag har sjukt små öron och då menar jag verkligen små..
- Jag blir redigt jävla brun på sommaren
Liiiiike!
- Vunnit Sverigemästerskapet i att skjuta sittandes (skjuter stående nu)
- Tror jag har blivit den korta generationen elr ngt? är kortare än nästan alla på högstadiet, är ynka 162cm lång.
- Mina föräldrar fick mig i rätt ung ålder 18-20 var de. Även ung släkt.
- Gillar allt med motorer, uppväxt på sandbana så därav mitt val till fordonsprogrammet ;)

Lite smått om mig där då, visste inte redigt vad jag skulle skriva menmen det blev ju något iallafall :)

Och just nu så tar mitt ansikte död på mig. tar tillbaka det jag sa innan att det är gutt, det suger känns som om huden bränns bort. Men dum,osmart och trög blondin som jag är så glömde jag att ta på solkräm eftersom jag tyckte att det "inte behövdes", mh smart natta det märks att du är real blondin ..

ligger i den alldeles för mjuka sängen för sista kvällen nu då och spelar lite nice musik som dessa:
If it means a lot to you - A day to remember
Since you been gone - A day to remember
Over my head - A day to remember

Såå nu tycker jag att mitt inlägg är fullbordat med lite olika grejer, så nu lyssnar ni på musiken och läser det jag skrivit om ni orkar och vill ;)
Nöjd nu emmis? :D
Hörs mera imon har ju trots allt en lång väg hem imon!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah klart jag är nöjd - men jag kunde ju redan alla dina visste du att grejer :O

2011-03-30 @ 20:54:13
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0