I like to be on the top of the hill, because then i can look down at you and feel that not even you can bring me down,

Blev att gå upp extra tidigt idag för att åka lite skidor då ;)
Gick faktist redigt bra fast det var mer än ett år sedan jag åkte, fast det blev svinkallt senare och började snöa satan och mina knän höll på att krångla så åkte vi ner till stugan och duscha åh lite sen gick jag och sov lite ehe :)
Hoppas bara att jag kan sova nu ikväll bara, ska säkert gå :)
Tog dock inga bilder för att det hade inte blivit några bra ändå när det är så molnigt att inte ens solen kan lysa igenom så man såg knappt inget på toppen :O
aja det var en bra dag i backen ändå :D sån härlig känsla när man åker nerför backen :)

Nu så sitter bror och jag i varsin del av soffan med varsin soffa, likadant som det brukar vara hemma haha och mammi och pappi är ute och går lite :) Sån tur jag ahr att jag får ha tv:n för mig själv! :D har inte kanal 5 och 3 hemma bara de fria kanalerna så passar ju på nu medans jag kan ;)
Får se om jag slänger in något inlägg lite senare kanske :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0