azzuummm

Hej igen, förlåt att det blir så sent detta inlägg men kom hem från mönsterås för ungefär 10 min sedan. blev att vara där mycket längre än vad jag trott :O Men nu känns det iaf som om att alltingen börjar att komma iordning, och snart är även säsongen slut bara 1 tävling kvar eller ngt tror jag :) får väl satsa på den antar jag ;) Måste bara vänja mig vid det nya sättet att skjuta på nu bah :)

Såå nu har jag slängt mig framför biologin boken och jag har ångest nu över att jag inte kan något för att jag inte kollat igenom det noggrannt innan.. aja får gå som det går imon :p

Tänkte gå och sova nu efter jag checkat igenom detta för jag är sjukt trött!

Låten som spelas just nu på min spotify-lista;

Silverstein-My Heroine
För er som gillar det lite mildare acoustic version här ;)
Silverstein-My Heroine acoustic version


LoveMissNatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0