Cupcakes♥

Skulle bakat kladdkaka förut men det blev inte redigt så. Testade att göra chokladcupcakes ist med julla :D
De blev väl lite sisådär efter lite om och men men helt klart goda! :D Fast jag kan inte ladda upp någon bild vet inte varför :s
Och jag gjorde misstaget att när vi handlade så glömde jag såklart margarinet, duktigt nathalie väldigt duktigt! så fick åka ännu en runda bara för det -.-

Efter bakandet med julla så åkte jag till gymmet med Alisé, vilket var välbehövligt om ngt! Lär sova rätt gutt inatt känns det som ;)

Nuu så ska jag väl fördriva tiden tills jag ska sova med att pta med bland annat carro på msn och lyssna igenom Emilias softlista på spotify lite härlig musik skadar aldrig :D

Imorgon så blir jag blond igen, måste ju vara det till sommarn men sen efter så blire back to brown ;)

LoveMissNatta

You can't teach an old dog to sit~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0