Kääälmaaa

Såå nu har jag precis duschat efter att ha varit ute och sprungit lite, måste ju börja med att ta tag i träningen igen :)

Har ju som sagt varit och skjutit idag, skol dm som det kallas och det gick väl helt okej. får vara nöjd helt enkelt, fast kanske fick lite för många 9:or för att vara helt nöjd, menmen.
Efteråt så stack vi till Kalmar och shoppade lite mamma, pappa och jag. Fick lite grejer såsom en svart klänning från H&M och sen en kort mörkgrön jacka från Gina tricot på rea asbilligt!  Sen så fick jag även ett par ljusrosa tygskor till våren, lika bra att köpa de i tid innan de blir slutsålda.:) Har också köpt en del av Carros present, fattas en grej till som tyvärr kommer att bli lite försenad men jaa hon får ngt när hon fyller år iaf, skriver dock inte vad hon ska få för det lär ju inte bli någon överraskning när jag skrivit här vad hon får ( hon läser bloggen).
 Fick även prover för 3 olika krämer som ska motverka finnar vilket jag behöver, usch hatar mina.. så får väl hoppas att dessa medlen funkar för inga andra har gjort mig men bara en tub kostar 250 kr så det är ju lite väl dyrt.. Får väl se hur det blir med den saken helt enkelt ;)




Det va dessa grejer jag fick/Köpte, man ser inte hur de ser ut knappt men orkade inte att fixa om det bättre. :P




Bjussar även på en bild av de 3 proverna jag fick,  1:a till vänster är en mask 2:a återfuktande och 3:e en tvätt :)

Så nu så ska jag gå och testa dessa till ansiktet och sedan börja förbereda carros andra present som kommer att bli lite försenad. Och senare mot kvällen så rundar jag av med säsongstarten av Vampire diaries, vad jag har längtat efter det asså! :O
Så som ni märker blid et en väldigt lugn kväll med att sitta hemma, men imon så drar jag ut ist med carro. Pepppp!


LoveMissNatta


What do you really want?~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0