Fix it together

Spenderade gårdagen med den finaste vännen av alla, min bästavän carro :D♥
Fick ett halvthjärtanhalsband av henne, så hon har ju då den andra halvan eftersom det är ju så det är. Hon är min andra halva och med henne är jag hel'

Min mobil vill dock inte lägga in bilderna så sket i det tillslut.

Typ idag skola, som vanligt. Men det är ju inte lång tid tills det blir lov endast två dagar för mig efterosm jag är ledig på fredag känns awesome! ;)
Men idag så var Carro sjuk så blev att vara med finaste Saaannii ist, greaaat! :D
Och nu har jag precis kollat klart på ett avsnitt från första säsongen av oth, så braa det är! :)
 
Nä men nu ska jag väl typ packa lite och stuff like that, drar ju snart till Mönsterås, trääääna lite där skytte.
It about to give all you got

   
En superfin bild som carro målade i paint, Love on it!


LoveMissNatta



I will never let you fall, I'll stand up with you forever, I'll be there for you through it all even if saving you sends me to heaven~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0