I've had the time of my life

Lite dålig uppdatering kanske, men jag visste inte redigt vad jag skulle skriva är ju söndag så det är ju inte direkt så mke som händer. Men jag har iaf inte gjort så mke under dagen efter mönsterås tills jag va lite med Sara tills för en halvtimme sedan, hade lika kul som alltid hihi♥

nu så tänkte jag kolla lite på datan sen kanske kolla igenom vad som ska kunnas imon till geografi och kemiprovet, kuuul not.....

Och tomorrow efter skolan så följer carro med mig till frissan, ska bli av med det slitna på håret ;)

Joo jag sköt ju också idag första gången på ungerfär 2 år sittande då med kudde, vilket gick rätt bra ändå. Fick en massa gamla känslor från när jag var mindre usch vad jag saknar de gamla tiderna asså..





Hatar bilden men anyway, det var bra tider då..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0