Fuckking måndagshelvete

Jag har sagt det innan men jag säger det igen. Måndagar suger stenhårt och det menar jag verkligen denna gång min morgon har väl inte den bästa som jag anser.

Den börjar med att jag försover mig aslänge, så blir att stressa igenom morgonen med snabbdusch osv. Sen när jag väl ska åka till skolan så kör jag ut LillaBlå och när jag väl ställer bilen utanför garaget så ser jag en massa olja som läckt ifrån bilen.. Toppen verkligen!! -.- Det visade sig senare att den nya oljepackningen var sönder, verkligen awesome.. Så jaa Måndagar suger verkligen stenhårt!
Och även på toppen över detta i:et så har min favvo pizzeria bytt ägare, många säger att pizzan är äckligare :( yee awesome day, NOOOOOT!!  Typ rip..

Något postivit är väll att se fram emot morgondagen alltså tisdag. INGEN skola ska istället till Kalmar och kolla någon teater? aja kommer bli chill anyway! ;)
Seeen på kvällen blire att dra till Mönsterås för lite träning där, kommer även en instruktör dit, hihi totally awesome! :D

Var även på utvecklingssamtal idag, vilket gick över förväntan eftersom mitt i höstas gick helt åt helvete. Natta is back on track! :)

Fårse om jag slänger in något mera inlägg lite senare för nu tänkte jag göra ngt annat ;)


LoveMissNatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0