soon monday :(

Gjort ngn nytta idag då? oyeeh lite har jag allt hunnit med *stolt*

Har pluggat lite biologi eller aah jag har läst det en gång om man nu kan kalla det för att plugga.
Var även med pappi nere i garaget när han skulle byta oljepackningen på min lilla blåå så nu känner jag mig lite smått kunnig att göra sådant själv ;) kan ju vara bra att veta sådant om jag ska gå fordon sen liksom :D
Har även fått ordning på mina två spotifylistor som jag delat upp i fyra olika ist :O undra hur detta ska gå att hitta låtarna man vill lyssna på nu då.. ehe smart !

Vad mer kan jag berätta? mjoo jag ska snart gå och lägga mig och sova i min supersöta säng med prinsesslakan♥♥♥
och mitt rum är inte färdigmålat ännu men klarar inte av att sov ai en sådan obekväm bäddsoffa en natt till! rena plåååågan!

Jag och typ bästaMilla sitter och har ett trevligt samtal om kiss? hmm tror inte att vi har växt upp redigt.. Efterblivna blondiner asså! ;)♥

Tänker låta min Sweeedish-lista på spotify rulla på så datan glöder nu tills jag ska gå och sova :D

Bara för att en viss adam ville att det skulle stå; "Adam är min kärlek♥" så är jag snäll och skriver det hihi :D nöjd nu ÅÅÅDAM?

Yee detta var nog allt jag hade att säga för denna dag, Godnatt people imorgon börjar ännu en tröttsam vecka!

LoveMissNatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0