skidsemester för detta år, avklarad

Godmorgon, eller jaa egentligen så vaknade jag för ett par timmar sedan men fick ju hjälpa till med att städa stugan lite innan utcheckningen så nu sitter jag i bilen påväg hemåt jo ni läste rätt,nu ska jag hem efter dessa sjukt härliga dagar med skidåkning,ledighet och jaa helt enkelt semestern :)

Hoppas att ni har sovit gott, det har däremot inte jag gjort kunde inte sova för mitt ansikte hur jag än låg så var det antingen obekvämt för kroppen elr så var ansiktet i kudden. blää asså och kan inte påstå att jag inte har blivit mindre röd iaf. tror jag har fått en bonnabränna efter hjälmen och skidglasögonen, verkligen hett elr inte.. -.-!
slänger in ännu något inlägg lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHHAHA GLASÖGONBRÄNNA SS XD<3

2011-03-31 @ 13:27:30
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0