Sista dagen :(

Nyss hemkommen från sista dagen i backen. Har haft underbart väder, sol hela dagen och knappt ett moln på himlen. Så nu är jag helt slut i mina knän och mina kinder bränner, asgutt! Nu känner jag att jag verkligen vill ha sommar och sol! skulle inte skada precis;)
Åker ju hem imorgon också sorgligt nog så på fredag får jag ta igen allt jag ska ha gjort denna vecka, men jag ville då inte ta med mig läxorna hit har ju semester;)

Igår så hade mamma och pappa kollat på ngn visning av en stuga här i sälen och då fått ett presentkort på fiket i branta torget så det blev att vi åkte dit och fikade lite eller jaa dem fikade och jag tog en efterlängtad caffelatte med mintchoklad, supergott!:)
Får se vad som hände rnu resten av dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0