cpmast..

Förlåt för att jag inte har bloggat på sisådär 2-3 dar men eftersom blåsten har varit i full så tog 3 masten stryk igen..
Men anyway har haft 2 toppendagar faktist! :D
i torsdags så var jag först med carro sen hockey med henne, julla sofie och sanna hade en rolig kväll med tjejjorna ! :D♥
Sen igår så blev det att vara med carro och julla åh ett par till fyfan kvällen måste helt klart göras om ehe! Tack tjejer för att ni gjorde min kväll,  ni är helt klart bäst!♥

Nuu så sitter jag i bilen och har äntligen fått täckning att kunna blogga ;) Påväg mot sälen också helt awesome! :D
Tänkte lägga in lite bilder från när jag var hos min moster på mina kusiner osv sen i ett annat inlägg, So Long!


Kommentarer
Postat av: CarroDuVet

Jag älskar dig BästaVän!<3

2011-03-26 @ 12:50:44
URL: http://caarroduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0