Carrooo :D

Mh det är såhära att jag tror att min sladd till mobilen ligger i bilen som jag inte kommer in i för att mamma elr pappa har nyckeln och dem är inte i stugan såå får fixa dem bilderna senare elr imon :)
Meen eftersom jag har så tråkigt så tänkte jag sätta min bästavän carro i centrum där hon alltid vill vara haha men dock inte med några bilder hon valt utan dem jag tog sista skoldagen innan jag åkte elr ngt ;)

HAHA så söt du är carro!



Jaa som ni ser så har hon alltid önskat att hon haft Storatjockakinder men eftersom hon inte kan få det så försökte hon visa att hon va glad ändå. men sen blev hon lack tyvärr..

Du är så söt med dina storakinder♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :)

2011-03-29 @ 18:30:57
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. jag har haft en bra dag du då? :)

2011-03-29 @ 19:58:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0