bad mood,

Jag är hungrig och galet uttråkad. Internetet fungerar inte hela tiden utan det finns ingen täckning då och då, sjukt irriterande! Jag kan inte se på film heller för jag skulle inte fatta filmen utan ljud för att smarta nathalie har ännu en gång varit i farten och glömde hörlurar till datan så jag skulle kunnat se på film. ye har filmer, en data men inga hörlurar well done!

Vet att jag klagar mycket på det mesta just nu, men jag är som sagt uttråkad, hungrig, trött och dödar snart dalarnas radiopratare för att dem pratar entonigt helahela tiden! Fick dem inte lära sig i skolan att man ska variera lite med rösten för att annars blir de som lyssnar utråkade och stör sig? hm jag tror icke de..

Som Karlsson i Karlsson på taket sa: är du hungrig får du ta en bulle, Det är exakt det jag tänker göra ta mig en bulle och lite cola. något plus iaf ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA jag har data+hörlurar, men filmerna glömde jag hemma :(

2011-03-31 @ 14:01:47
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0