Snö? wtf!

Kanske lite väl BAD Update igår? Mjoo kanske men jag hade varken lust, ork eller tid typ. Men gårdagen kan förkortas i Skola-Skjuta gick faktist helt okej så är rätt nöjd :) och till sist gymmet med Elise och Julia. Bra jobbat tjejer nu kör vi på torsdag igen då! ;) HAHA fyfan i början...  Kan verkligen säga att jag inte sovit så bra på länge som denna natt, helt slut! :)

Today börja skoldagen tidigare för ett prov? vad är det för anledning egentligen? vi ska ju börja som vanligt ändå, suck.. Sen lite elevråd med ville? HAHA. Resten av dagen helt enkelt glidit igenom dagen :) Och imon är det ju besök på oscarsgymnasiet halva dagen, så då kommer nästa bekymmer.. Vad fan ska man ha på sig?! :O 
Bajs, får väl checka garderoben och utbyta lite ideér med Carro helt enkelt ;)

Är det bara jag som har märkt att snön kommer tillbaka? jag som hoppades på att våren skulle komma tidigare iår men det lär ju inte bli så nu inte. hoppas bara att snön finns kvar i Kisa tills nästa vecka. Snowboard Here I come!

Nuuu så funderar jag på att ta en powernap, är faktist lite smått pööömsig


LoveMissNatta


I guess it is meant to be this way, ~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0