~Never look back

En sport medför en massa glädje, ljusa stunder och en massa skratt. Men den har även sina motgångar som gör att man känner sig tom, misslyckad och minst sagt gråtfärdig. Det är svårt att hålla huvudet högt när man vet att man har sabbat sin chans man hade kunnat ta. Det är det minsta lilla misstaget som gör att chansen som man har i handen försvinner för denna gången och man måste vänta till året därpå. Även fast alltingen är hopplöst just för denna gång, så kan man alltid få en chans till att försöka rätta till sitt förra misstag. Men det kan bara gå om man har en familj och vänner som finns där för en through it all. Man delar glädje och framförallt tårar tillsammans och det gör en starkare som person och som i mitt fall, till en starkare skytt som vet att dem stannar även fast det går dåligt och får en att blicka mera framåt än bakåt.


Jaa som ni kanske har förstått så gick det inget vidare för mig idag i Sävsjö.. Ett litet misstag förstörde allt och det lilla misstaget spelas om och om i mitt huvud, varför? varför lät jag det ske?
Visst man säger tänk inte på det mera, men såklart man fortsätter att tänka på det om och om igen. Det kommer alltid att gnaga långt bak i mitt huvud tills man får annat att tänka på.. Man gör sina misstag och man får helt enkelt leva med dem.


Ussssch känner mig lite nere efter vad som hände idag, men snart så kommer min BästaVän hit så får väl hoppas på att hon kan få mig på lite andra tankar för vi ska ju dra ut ikväll såklart det är juh LÖRDAG! :D
Nä nu måste jag gå och fixa mig lite och städa rummet innan hon kommer hit, hoppas ni får en bra lördagkväll alla! :)




LoveMissNatta

Kommentarer
Postat av: Emma

SS, du är bääääst juuuu :D<3

2011-01-15 @ 18:51:52
URL: http://warriorsracing.se/?page_id=5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0