Tillbakaaaa

Okeeej, nu kör vi igen då. ska försöka att blogga mera nu denna vecka iaf å får väls e hur den planen kommer att sluta :)

Iaf orkar inte berätta vad som hänt de senaste dagarna utan kort sagt så har jag umgåtts med en hel del av härligt folk och en massa annat på de! :D 

Typ idag så ska jag väl plugga matte eftersom jag matteprov på måndag och tisdag.
Det är väl de proven jag har denna vecka eftersom jag har ledigt på fredag sista dagen innan sportlovet, skjuta i ålem i think it was? Såå mera tid till att börja gymma igen efter mitt sjuka tillstånd och skjuta mera. går bajs nu eftersom jag inte har några krafter kvar.. euwh. back på ruta 1 -.-

Kanske dyker upp något mera inlägg lite senare idag vi får se :)


LoveMissNatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0