min lilla ponnyyyyy




På fyra ben går den som jag gillar allra bäst.
Gillar, gillar, gillar allra bäst.
Jag sitter på hans rygg för han är min lilla häst.
Är min lilla häst.

Vad du är söt min kära lilla ponny.
Vad du är snäll min kära lilla häst.
Du säger ingenting min kära lilla ponny.
Men du är den jag gillar allra bäst.

Se pälsen den är svart liksom kappan på en präst.
Kappan, kappan, kappan på en präst.
En mule mjuk som sammet det har min lilla häst.
Har min lilla häst.

Vad du är söt min kära lilla ponny.
Vad du är snäll min kära lilla häst.
Du säger ingenting min kära lilla ponny.
Men du är den jag gillar allra bäst.

Min ponny vet så väl att på lördag är det fest.
Lördag, lördag, lördag är det fest.
En krubba full med havre det får min lilla häst.
Får min lilla häst.

Vad du är söt min kära lilla ponny.
Vad du är snäll min kära lilla häst.
Du säger ingenting min kära lilla ponny.
Men du är den jag gillar allra bäst.

Av allting här i världen jag önskar allra mest.
Önskar, önskar, önskar allra mest.
Att aldrig jag skall skiljas ifrån min lilla häst.
Ifrån min lilla häst.

Vad du är söt min kära lilla ponny.
Vad du är snäll min kära lilla häst.
Du säger ingenting min kära lilla ponny.
Men du är den jag gillar allra bäst.



Hittade en gammal bild på mig från när jag var liten och åkte ngn karusell? HAHA, bilden passade perfekt till låten som jag går rnt och sjunger på hela tiden min lilla ponny, älskade den när jag var liten hihi :D

We all miss the old good times when it all was much easier~





Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAH ååh den låten sjöng vi på mitt dagis typ jämt, hahah älska! <3

2011-02-26 @ 23:12:49
URL: http://warriorsracing.se/blogg
Postat av: Nathalie

hihihi ojaaah! <3

2011-02-27 @ 16:26:36
URL: http://nathaliegranback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0