baaack

Jag vet.. Dålig uppdatering igen mene jag har faktist inte haft tid helt enkelt utan kom hem runt 22 dessa två dagar och var skit slut och gick och la mig så orkade helt enkelt inte att blogga. Men nu är jag här efter typ "bloggpaus" i två dagar!;)

Varit med bästavän båda dagarna, lika kul som vanligt också! :D♥ Bjussar även på lite nya bilder!;)

Tooday, Fredag äntligen säger jag bara! Började halva skoldagen med nationella prov i engelska till lunchen. gick väl sådär helt enkelt det sista, hörförståelsen va typ svår ;s Sen resten rätt chill faktist, redovisade även carros och min powerpoint om plastikoperationer. Har nog helt klart den snyggaste och roligaste hihi! :D
Skriver ngt mera lite senare! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0