23 April

Blev lite väl dålig uppdatering igår, men det var så fint väder och vi var ju även bortbjudna så det blev ju som det blev:) Och varje gång jag skulle gå in på datan där så kom min kusin Ebba och satte sig i mitt knä och skulle spela spel, haha hon är för söt där hon blir arg på att inte hitta den rätta bilden till memory spelet :)

Så hela dagen igår så blev det att umgås med mina småkusiner i det jättefina soliga vädret! vi gungade och lite :)
Kollade även på en gammal barnfilm Skönheten och odjuret, dem gamla barnfilmerna var helt klart dem bästa! :D

sen lite senare på kvällen så blev det först att ut åh gå med Julla sen så stack vi till tivolit åh lite, hade en azzum kväll! :)♥

Och nu så har jag precis varit ute och fixat bilen lite och även spelat lite basket så nu ska jag snart ta tag i att städa mitt rum också -.- verkligen inte ngt jag vill göra nu menmen..
Och ikväll så kmr äntligen bästavän, blir tivolit med henne ikv och sen så får vi väl se vad som mera händer. Sen så slaggar hon hos mig tills imon, asbraaaa! :D♥


Bild från carros data, ehe


Kommentarer
Postat av: CarroDuVet

Hihihii awwssuummmmmm, längtar ;D<3

2011-04-23 @ 13:31:00
URL: http://caarroduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0