19 April

Jag-vill-ha-påsklooooov!

Känns som om alla andra har påsklov nu runt om i Sverige utom mig?
Får iaf de snaart om 2 dagar typ och dessa två dagar är knappt inga "hela dagar" för mig! :D
Asgutt!
Imon så ska vi vid lunch på någon bio och kvällen så blir det danskväll med alla 9:or på skolan. Sen på torsdag så sticker jag runt 11 till tandläkaren och får ännu en glugg i munnen så då går typ hela den dagen också bort,och sen får jag äntligen looooov! :D

Nu så ska jag sticka och hämta upp Sofie och sen så sicker vi och solar lite vid gunnarsö kanske? aja får väl se vart vinden för oss helt enkelt, ni andra ha en härlig solig dag tills vi hörs igen! :)



Ps. Emma och jag gjorde en ny deal. hon får äta ngt med socker i nu innan hon ska träna och jag tar en glass sen, Awesome för mitt sockerbehov är på toppp!!


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAH ska du inte blogga om våran senaste deal då? ;)

2011-04-20 @ 16:40:35
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0