Toooday

Hemma från skolan idag då, men har inte orkat blogga för det.
Blir att gå till skolan imon hur jag än mår, måste ju göra Engelska nationella så jag blir av med det..

Tidsfördriv idag är väl att bara sova bort dagen antar jag? har även fixat mina naglar, dock blev det inte så bra som jag hoppats på men det funkar :)  Har nog även försökt att ta 90000000 bilder för att kunna visa hur dem blev, men gav upp tillslut. Fick inga bra bilder så aa det blev som det blev :)

Så nu ska jag gå och fixa mig en kvällsmacka och sen blire nog att stänga på en film så jag kanske kmr kunna somna ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Emma

MEN HALLÅ jag vill se iaf ju :( :( :(

2011-04-12 @ 21:51:49
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0