Emmas och min utmaning :)

Ikväll 00.00 så börjar Emmas och min utmaning.
Hon hittade ngt "skit" som hon länkade till mig på facebook, detta.




Så nu kört vi med detta från och med ikväll, och den som ger sig först måste ge den andra en "fin present".

Det som räknas som socker är då detta: godis/kakor/snabbmat/pizza/läsk/choklad/vitt mjöl/juice/saft/smaksatta youghurtar. Frukt är helt okej i sunda mängder.

Så to bad for me som inte äter frukt över huvudtaget, menmen.
Får väl se hur detta ska gå sen, uppdatering om hur de går kmr! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAHHA skit?

och vadå fin present, vad hände med straffet? x)



ehhe jag tänker fan inte på annat än goodis nu :(

2011-04-18 @ 13:58:10
URL: http://warriorsracing.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0