Bring me to life

Redigt urusel uppdatering de senaste dagarna, vilket jag verkligen ber om ursäkt för, men jag har haft fullt upp.
Men tänkte lägga upp lite bilder från söndagen när jag var på tivolit och även lite bilder nu när min syssling Nicki har varit här! :)



Hela gänget innan vi skulle åka Extreme! :) fick dock itne lägga upp bilderna som jag tog med carro haha :)

Sen då i måndags så var jag först på kalas till min lillkusin Alvin som faktist idag fyller 3 år idag, Grattis Sötis! :D♥
Efter kalaset så åkte vi då och plockade upp min efterlängtade Syssling Nickiticki och har haft ett par jättebra dagar nu här med henne!




Och nu så är hon snart framme i Kalmar, Saknar henne redan♥



Snart så sticker jag in till Stan för att möta upp bästavän, missed u hun!♥
Men innan dess så ska jag fixa lite ny musik till min mobil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0