Summeeer!

Bara för att jag har tråkigt nu så tänkte jag blogga lite ehe :)

Under dessa dagar har jag varit på cross, varit med galet härliga männsikor, fått mera färg i solen eftersom vädret har varit galet underbart!
Och detta vädret har jag invigt med en massa glass med ingen mindre än bästavän som jag spenderat med varje dag nu i stort sätt! :D A-w-e-s-o-m-e!♥
Åkt moppe också med Julla, asläskigt! kör hellre själv :)

Fast nu börjar vädret att bli lite sämre dock, men får väl hoppas på bättre väder snart :)

Har även börjat jaga efter maskerad kläder till utklädningsdagen som är nästa vecka i skolan för 9:orna :)
Men carro och jag har lite problem med att hitta  :( hoppas vi hittar ngt snart!

Jag har även börjat komma närmre och närme dagen jag ska få min tandställning, scary! drog ut min sista tand idag också. no return nuuu..!

Andra grejer som hänt under dessa dagar är att jag har:

-Haft mina bilnycklar bakom en vägg, fråga mig inte hur dem hamnade där..
-Backat på mina föräldrars bil på våran gård, HAHA sämst om ngt!

Men jag har även haft mina bättre dagar också som tur är! :D
Måste även tillägga att jag har käkat en jävla massa kebabrulle, ehe asgott elr hur carro? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0