I got a pocket full of sunshine

Blev inget mera inlägg i fredags som ni kanske märkte men jag orkade inte.
Men igår så blev det då cross för brorsan och det gick faktist bra för honom fast han inte har kört så mke detta året :)
Och jag spenderade tiden i Boxholm med att vara med min supersaknade SS Emmis! :D♥


Grym bild elr vad säger nu emma? x)

Jag har även spenderat mesta delen av min resa både i fredags och igår med att se på O.C, sjuuukt bra äre! synd bara att jag snart redan har sett klart första säsongen :/ andra säsongen lär dröja lite tills jag kan se den :(

Och något som jag nu märkte när jag loggade in på Spotify är att dem har dragit ner till 10 timmars lyssnande i månaden, vilket är förjävligt !!! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0