Vårkänsla

Nu känns det iaf lite som att våren kanske är påväg? jag har iaf redan tagit fram mina tygskor och skinnjackan och idag så skiner även solen, underbart! :)

Blev att sticka upp tidigt idag för att åka till kalmar och skjuta med mammi :) gick väl helt okej fast jag har nackspärr, fyfan..
Blev även lite shopping såsom ny blonderingsfärg, nya tygskor ett par gråa och sen även värmeskydd till håret när jag ska hårföna det. Lär behövas nu eftersom det kommer att bli slitet men ska snart klippa bort det värsta, great! :)

Såå nu sitter jag här med brännande blondering på huvudet och räknar ner minutrarna och se hur det blir denna gång? kanske värre.. äh får snnart se :P

Snart kommer även bästavän hit så ska hon få sin överraskning som jag höll på med att fixa till i typ 2 och en halvtimme igår. hoppas hon gillar den bara :O I hope so'

Drar ut sen ikväll med Carro, likelikelike!♥

LoveMissNatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0