Mondaaaaaaaaaaaaaaaaaay

Blev en massa härliga skratt och lite nya bilder från gårdagen med bästavän! tänkte lägga ut dem lite senare ;)

Ännu en måndag som innebär typ skola? Usch, carro var sjuk och vi hade slöjd verkligen GREAT Fast nä! 
Men hade ju några finisar vid namn, Sofie och Sanna att vara med ist, toppen! :D

Nu så väntar jag bara på att pappa ska komma hem så jag kan åka ner och skjuta lite och sen åka iväg åh gymma och sola med Sofie :D . Usch jag har aldrig solat innan i solarium men jag antar att någon gång måste vara den första, right? :)


LoveMissNatta









Kommentarer
Postat av: Emma

CANCERGRILL!!!!



vi kommer att se ut som två schackpjäser i sommar, du är dom svarta och jag dom vita :D

2011-01-31 @ 16:57:42
URL: http://warriorsracing.se/?page_id=5

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0