This is fuckkking real, this is obviously me?

Färgade ju håret igår.. första gången som jag blir ngt annat än blond, och vilken förändring alltså! känner ju inte igen mig själv :o Saknar faktist mitt blonda hår, men som tur är så är det bara toning och jag blir blond till sommaren! :D
HAHA jag gick hur mke som helst igår på fritidsgården och sa: " jag är blond inte brun" Fast så var jag ju tvärt om för varje gång jag såg mig i spegeln så fick jag chocken över hur det såg ut :O Men nu har jag börjat att vänja mig lite iaf :)
Men det blev helt klart en lyckad kväll med fiiisen igår! :)
Nu så sitter jag och väntar på carros besked om hon har feber elr inte, ananrs hade vi tänkt va idag så får väl se hur det blir helt enkelt :)
Färgade ju håret igår.. första gången som jag blir ngt annat än blond, och vilken förändring alltså! känner ju inte igen mig själv :o Saknar faktist mitt blonda hår, men som tur är så är det bara toning och jag blir blond till sommaren! :D
HAHA jag gick hur mke som helst igår på fritidsgården och sa: " jag är blond inte brun" Fast så var jag ju tvärt om för varje gång jag såg mig i spegeln så fick jag chocken över hur det såg ut :O Men nu har jag börjat att vänja mig lite iaf :)
Men det blev helt klart en lyckad kväll med fiiisen igår! :)
Nu så sitter jag och väntar på carros besked om hon har feber elr inte, ananrs hade vi tänkt va idag så får väl se hur det blir helt enkelt :)


Lovade ju som sagt bilder på resultatet ;)



LoveMissNatta


My heart was beating out of my chest if you couldn't feel that'~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0