Är du seriös, Pussa en häst? JA!

shiiiiit vilken dag asså.
Random samtal av finaste Julia att jag skulle med henne, fidan och martin till stallet för att dem skulle pussa hennes häst? Lyckad dag om ngt med henne och resten, träffade även bästavän på donken. T.o.p.p.e.n!

Imorgon börjar det som många småbarn längtar till, de äldre vill sluta. Ja gott folk jag pratar om det såkallade helvetet; SKOLAN!
Det hade verkligen inte gjort mig något om vi kunde fått ett par dagar eller en vecka extra?
Men denna dagen måste väl också komma antar jag, ajja får ju träffa bästavän så :D

Nä nu ska jag skicka över bilderna på hästen med fidan och martin, sen så ska jag gå och sova, usch säger jag bara..


LoveMissNatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0