Dålig uppdatering, I know

Ehe sorry för så dålig uppdatering men det är först idag som jag har fått tillbaka internet ordentligt för vårat 3 modem har krånglat o krånglat.. Säkert någon mast igen, blir så trött!

Men ajja har ändå haft fullt upp denna vecka som sagt.
Va med Carro,Mela och Ina i måndags och sen igår så var jag med Julla, så jag har helt klart haft två toppendagar! :D

Och nu idag har jag inte gjort ett piss? aja jag skulle skjutit klubbmästerskap men känner mig inte så bra så sket i det helt enkelt. får väl tagga nationella imon I guess? Tycker faktist att det nationella provet som jag hade igår gick rätt hyfsat bra ändå, får väl hoppas på detsamma imorgon :) Cola och godis på det! :D


 Igår i väntan på Jullas tandläkare så måla hon typ en fin bild, HAHA ;)


LoveMissNatta


Since you been gone~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0