Idioter finns det gott om,

Min dag har typ sett ut såhär i stort sätt:



Jaa massa att göra typ plugg osv :(

En grej som hände när jag var på min jakt i lilla Oskarshamn för att hitta min favorit glass som ingen absolut ingen jävla butik hade, det vill säga sia's viol glass :(   Blev att testa Ben & Jerry's istället och den kan verkligen rekommenderas! ;)

I alla fall jag har grönt ljus och ska köra rakt fram ingen bil kommer från något håll, sen i mitten av hela trafikljuset eller vad jag ska säga så kommer en billist från vänster som i vanliga fall har rött och kör med en sådan jävla fart så jag får tvärbromsa och det var precis på håret att vi (jag och min bror) klarade oss från att krocka med dig din jävla idiot. så till alla er som inte har ngt vett i skallen, kör förhelvete inte bil mot rött eller ens överhuvudtaget om ni inte klarar av det!!
Blir så jävla irriterad på sådana som inte kan ta sitt egna ansvar i trafik, jag må bara vara 15 snart 16 men till och med jag vet hur man kör korrekt.
Så nu har jag lackat klart, ehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0