Friiiidaaaay

Sry för så jävla dålig uppdatering rent ut sagt. Har väl ingen anledning till att inte blogga dock menmen tar tid när jag får som nu :)

Har ju somsagt färgat håret blondt eller ja blondt blev det inte utan kanske guldaktigt? usch hatar det.. Men ajja ett steg närmre att bli blond iaf, får väl se det på så sätt :D

Sen igår så hade jag lite av en spadag med bästavän i mitt yacusibadkar och sen lite badbomber och ansiktsmask osv ;) Redigt härligt om ngt! :D

Och idag har jag inte gjort ngt mera än att gå upp sent, vilket var supersköt eftersom jag håller på att bli sjuk igen.. Usch det jag tänkte när jag vakna va;  not again! Råkar alltid ut för att bli sjuk :/

Såå nu sitter jag här bänkad framför tv:n med datan och väntar in att vampire diaries ska börja någon gång :D

ngt dåligt med att det är fredag är väl att snart börjar skolan igen efter ett sportlov och då drar även alla nationella proven igång -.- längtar verkligen inte!

LoveMissNatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0